Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Διπολική διαταραχή ή ανεπίτρεπτος λαικισμός ή υποθήκη πολυγλωσσίας;

Ο Γ.Μηλιός είναι υπεύθυνος οικονομικής του Συριζα.Ταυτόχρονα ιδρυτής και διευθυντής περιοδικού "Θέσεις".

Για το κεντρικό αίτημα του Συριζα "παραγωγική ανασυγκρότηση" ο Γ.Μηλιός έχει δύο τελείως διαφορετικές θέσεις ταυτόχρονα!Μάλιστα ως διευθυντής των θέσεων ασκεί μια οξεία κριτική στον υπεύθυνο του οικονομικού προγράμματος.

6 /6/2013
Μοναδική λύση αποτελεί ο σχηματισμός κυβέρνησης της Αριστεράς που άμεσα θα προχωρήσει στην κατάργηση του μνημονίου της καταστροφής, για τη δημοκρατική αναγέννηση και την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. -Πηγή

6/7/2013
Μια ιδεοληψία που σπέρματά της βρίσκουμε και σε σημερινές θέσεις μέσα στην Αριστερά, θέσεις που μιλάνε για την πρωτοκαθεδρία της «παραγωγικής ανασυγκρότησης», της «σωτηρίας της χώρας από την καταστροφή» πριν προχωρήσουμε σε «σοσιαλιστικό μετασχηματισμό». Μια φάση «ουδέτερη» η οποία θα αποκαταστήσει τις «φυσιολογικές ισορροπίες» που ανέτρεψε ο νεοφιλελευθερισμός, ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει η «σοσιαλιστική μετάβαση».Πηγή

Επειδή μάλλον δεν πρόκειται για διπολική διαταραχή, ούτε φηνό λαικισμό , μάλλον αποτελεί υποθήκη πολλαπλών αναγνώσεων, πλαστικών ρητορικών σχημάτων οι οποίες θα χρησιμεύσουν για την παραλλαγή του fast track αντιμνημονίου σε δημαρική απαγκίσρτωση.

14 σχόλια:

  1. Στην συζητηση δεν εισερχονται τα πραγματικα δεδομενα του επισημου και ανεπισημου πλουτου στη χωρα και του συσσωρευμενου πλουτου επι 15 ετη συνεχους αναπτυξης εως το 2008. Αν προσεγγισθουν σωστα, χωρις λαϊκισμους και υστεριες, τοτε μπορει να προσεγγισθει η φοροδοτικη ικανοτητα των Ελληνων. Το εχω επαναλαβει αρκετες φορες.
    Ομως οι πολιτικες δυναμεις, αποφευγουν να πουν την αληθεια, χρησιμοποιωντας οι μεν μνημονιακοι τον φοβο θα φυγουμε απο το ευρω, δν θα παρουμε την δοση, οι δε αντιμνημονιακοι τεχνασματα "αγκιτατσιας -προπαγανδας" και ορολογια που παραπεμπει σε προ-επαναστατικη περιοδο (χαρατσια, κατοχη,γερμανοι, διογκωνοντας την αυξηση των καπως αυξημενων αυτοκτονιων σε δυσθεωρητα υψη,...). Ως επιζων οδηγος δικυκλου επι 37 ετη δεν επηρεασθηκα.

    Μαλιστα δεν μπορουσα να καταλαβω πως δεν θα επιτυγχανοταν η 1η φαση της ανακεφαλαιοποιησης των τραπεζων υψους 3,5 δις οταν το συνολο των καταθεσεων σε ελληνικες τραπεζες ειναι περι τα 180 δις (εκτος της EUROBANK, την οποια οι βασικοι μετοχοι εγκατελειψαν στην τυχη της, για να πωληθει μεσω του ΤΧΣ)

    Το 2012 το επισημο ΑΕΠ ηταν 194 δις πλεον παραοικονομιας 30% επισημου, δηλ. περι τα 60 δις. Καταθεσεις σε ελληνικες τραπεζες 160 εως 180 δις.

    Μια ψυχραιμη λυση για συλλογη εσοδων θα περιελαμβανε εως οτου επιτευχθει συνεχες πρωτογενες πλεονασμα της ταξης του 1 εως 2% του ΑΕΠ και αντιμετωπιστουν με ιδιους πορους οι δανειακες υποχρεωσεις της χωρας (για την περιοδο 2014-20120) τα εξης :
    1. κλιμακωτη φορολογηση των ακινητων απο 0.5 εως 2% της αντικειμενικης αξιας
    2. κλιμακωτη θεσπιση τελους επιτηδευματος απο 2.0 εως 8.0 % του κυκλου εργασιων ή κλιμακωτη αυξηση (εως τριπλασιασμου) του υπαρχοντος.
    3. θεσπιση τριτου συντελεστη λ.χ. 40% για κερδη πανω απο 70.000 και 45 % για κερδη πανω απο 1000.000, κ.ο.κ.
    4. Φορολογηση χρηματιστηριακων συναλλαγων, και κερδων λογω υπεραξιας απο πωληση μετοχων
    5. Συνεχης καταπολεμηση της παραοικονομιας και του λαθρεμποριου απο νεους μηχανισμους

    Φυσικα τιποτε δεν εχει γινει για συρικνωση και σταδιακη εξαφανιση του υφισταμενου διεφθαρμενου μηχανισμου εφοριων (2000 3-3-4, 2010 4-4-2) και τελωνειων και την αμεση δημιουργια νεων ολοκαθαρων αντιστοιχων μηχανισμων με αυτοματα πληροφορικα συστηματα.

    Μετα μια 4ετια θα μπορουσε η τοτε κυβερνηση να εξετασει τα αποτελεσματα και να αναπροσαρμοστουν μετρα και στοχοι.

    Παραλληλα με την εξυγειανση επιλεγμενων κρατικων επιχειρησεων Κ.Ω. (νοσοκομεια, Αμυντικες Βιομηχανιες, Νερο, Αποχετευση και Επεξεργασια Λυματων,…)
    την δημιουργια κρατικης ή ημικρατικης εθνικης φαρμακοβιομηχανιας, θα μειωνονταν τα ελλειματα και το κοστος νοσηλειας, για το οποιο ενδεχεται για ορισμενα ετη να απαιτηθει εως και διπλασια συμμετοχη του ασφαλισμενου, εκτος των πτωχων και απορων.

    Γνωριζω οτι εχω ξεχασει πολλα, στο σημειωμα αυτο ειδικα για την αναπτυξη, οπως λαϊκη τραπεζα αναπτυξης με εθελοντικη συμμετοχη ιδιωτων ως μετοχοι, ….., αλλα σιγουρα αναπτυξη δεν γινεται αθετωντας μονομερως κρατικες υποχρεωσιες προς δανειστες, δηλ. τους τοκους των 25 δις. της επομενης τετραετιας που σκοπευει να διαθεσει ο ΣΥΡΙΖΑ (αν και εφοσον κληθει να κυβερνησει) στην κρατικοδιαιτη απασχοληση.

    Και επομενως η αριστερα των Β.Προαστειων ας συνετισθει διοτι οι συμφοιτητες τους λ.χ. Μηχανικοι ΕΜΠ, βλεπουν αυτα τα παιδια του κομματικου αριστεροτροφου σωληνα που μεγαλωσαν και γερασαν σε δωματια συνελευσεων με ιντριγγες, κρυφο πολεμο,..., να εχουν γερασει-πλεον- και να λαϊκιζουν σαν τους γερους του muppet show.
    Και -επιπλεον- αλλαζοντας συχνα αποψεις σαν τον αμιμητο Ιαπωνο πρωθυπουργο Νακασονε (τον επιλεγομενο ως ανεμοδεικτη)για περισσοτερους πελατες-ψηφοφορους.

    Αφωτιστος Φιλελλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΦ
    Πολυ ενδιαφεροντα, αλλά δεν καταλαβα την συσχετιση με την ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @LLS

    Αν αυτα που εγραψα τα βρισκεις ενδιαφεροντα (προφανως γιατι προσεγγιζουν την πραγματικοτητα) ,μπορεις να τα βελτιωσεις/σχολιασεις και δεν ειναι αναγκη να σχολιαζουμε πονηρουληδες που αλλαζουν συχνα αποψεις.

    Υπαρχει ολοσελιδη συνεντευξη Α.Τσιπρα στην Κυριακατικη Ελυθεροτυπια.

    Έντυπη Έκδοση Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

    Ο Αλέξης Τσίπρας μιλάει στην «Κ.Ε.» για το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ, αν κερδίσει τις εκλογές
    «Θα ζητήσουμε μείωση χρέους και πάγωμα τόκων για 4 χρόνια»

    *Η Ελλάδα δεν θα είναι μόνη, αν νικήσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Τίποτα δεν θα είναι το ίδιο στην Ευρώπη μετά *** Πολυδιάστατη εξωτερική και ενεργειακή πολιτική, φιλικές σχέσεις με όλες τις γειτονικές χώρες

    ".. - Δεν είπαμε ότι η ΕΡΤ δεν έχει προβλήματα. Την κακοδιαχειρίζονται, τη δυσφημούν, την απαξιώνουν και την εκμεταλλεύονται εδώ και δεκαετίες. Και προφανώς έχει ανάγκη εξυγίανσης. Αλλά σημασία έχει ποιο είναι το σχέδιο. Αν θέλεις ένα δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα, ανταγωνιστικό, ανεξάρτητο, οικονομικά βιώσιμο και πρωτοπόρο δημοσιογραφικά, ή αν θέλεις ένα παραμάγαζο που θα κάνει τη βρόμικη κυβερνητική δουλειά, αφήνοντας τον τηλεοπτικό χώρο στους ιδιώτες καναλάρχες.

    Το ίδιο συμβαίνει σε όλο το δημόσιο τομέα. Η παραγωγική ανασυγκρότηση είναι αναγκαία, αλλά γίνεται με σχέδιο. Η απαξίωση, η υποβάθμιση και τελικά οι μαζικές απολύσεις εξυπηρετούν εντελώς διαφορετικούς στόχους.

    .. Εχουμε τονίσει κατ' επανάληψη ότι δεν έχουμε στόχο να προβούμε σε μονομερείς ενέργειες, εκτός και αν μας αναγκάσουν να οδηγηθούμε σε αυτές. Και τότε ας γνωρίζουν: για εμάς προτεραιότητα έχουν οι ανάγκες του λαού μας και όχι οι απαιτήσεις της διεθνούς τοκογλυφίας.....

    ... Από την άλλη, μας ενδιαφέρουν και σχεδιάζουμε επενδύσεις που θα δημιουργούν θέσεις αξιοπρεπούς εργασίας, θα φορολογούνται δίκαια, θα σέβονται το περιβάλλον και θα βασίζονται σε παραγωγικά πλεονεκτήματα μιας αναπτυγμένης χώρας. Αυτό είναι το σχέδιο κάθε αναπτυγμένης και κυρίαρχης χώρας."

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=373300

    Αφωτιστος Φιλελλην

    ΥΓ Προσωπικα, γνωριζοντας τους ανθρωπους , πολυ λιγα πιστευω, απ' αυτα που διακηρυττουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΦ
    Οντως υπάρχει τρομερή λεκτική πλαστικότητα στον Συριζα.Ολα είναι ανοικτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλο παραγωγική ανασυγκρότηση μ ε εισαγωγικά και άλλο χ ω ρ ι ς εισαγωγικά!
    Το ακόλουθο απόσπασμα από τη σημερινή Εποχή σαφηνίζει τα πράγματα "...Δεν μπορεί να στοχεύει στην αντικατάσταση των δυνάμεων της αγοράς που σήμερα εκπονούν και υλοποιούν αναπτυξιακά σχέδια για το κεφάλαιο με «κόκκινους μάνατζερ» που δήθεν θα κληθούν να διαχειριστούν το ίδιο μοντέλο ανάπτυξης προς όφελος του λαού.
    Αν θέλουμε να συμβάλουμε στη συγκρότηση μιας νέας κοινωνικής δυναμικής η οποία θα πάρει πάνω της την υλοποίηση ενός χειραφετητικού πολιτικού σχεδίου, θα χρειαστεί να αποστούμε από μια αφήγηση για την ευημερία και την παραγωγική ανασυγκρότηση που αποτελεί αντεστραμμένο είδωλο της κυρίαρχης νεοφιλελεύθερης αφήγησης. Θα χρειαστεί συνεπώς μεγάλη «προγραμματική φαντασία» για να ε π α ν α κ α θ ο ρ ί σ ο υ μ ε ιδεολογικά φορτισμένους ό ρ ο υ ς όπως «ανάπτυξη», π α ρ α γ ω γ ι κ ή α ν α σ υ γ κ ρ ό τ η σ η και ευημερία.
    Κάτι τέτοιο, μπορεί μόνο να προκύψει μέσα από συγκροτημένες κομματικές δομές και λειτουργίες που θα τεκμηριώνουν τα υπαρκτά διλήμματα και εντάσεις και θα διαμορφώνουν τους όρους για την αντιμετώπισή τους, με δημοκρατικό και περιεκτικό τρόπο και όχι μέσα από την ανάθεση και την υποκατάσταση των κοινωνικών υποκειμένων από το («πρωτοπόρο») κόμμα..." http://www.epohi.gr/portal/politiki/14438-2013-07-07-14-51-44

    Οι οροι μπορούν να κυκλοφορούν αφόρτιστοι από σημασία. Τόπε κι ο Πουανκαρέ, τότε με την κρίση - των Μαθηματικών :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηλαδή LLS δεν προκύπτει λογική αντίφαση και διγλωσσία -στην περίπτωση Μηλιού και παραγωγικής ανασυγκρότησης- και το συμπέρασμα σου των τριών τελευταίων γραμμών (Επειδή...απαγκίστρωση)είναι από λ ο γ ι κ ή άποψη στον αέρα

      Επί της ουσίας τού παραθέματος δεν έχω να σχολιάσω τίποτα. Προφανώς συμφωνώ με την κριτική τών Θέσεων και της Εποχής. Η κριτικές αυτές χτυπούν την ε ρ μ η ν ε ί α των λαφαζανίστας για την παραγωγική ανασυγκρότηση. Απ' ότι έχω καταλάβει γίνεται μύλος με αυτό το θέμα εντός συριζα...

      Διαγραφή
  6. @MLOG

    "Κάτι τέτοιο, μπορεί μόνο να προκύψει μέσα από συγκροτημένες κομματικές δομές και λειτουργίες που θα τεκμηριώνουν τα υπαρκτά διλήμματα και εντάσεις και θα διαμορφώνουν τους όρους για την αντιμετώπισή τους, με δημοκρατικό και περιεκτικό τρόπο και όχι μέσα από την ανάθεση και την υποκατάσταση των κοινωνικών υποκειμένων από το («πρωτοπόρο») κόμμα..."

    Σωστα, αλλα ειναι αυτο δυνατον, στην παρουσα φαση ; Μπορεις να εμπιστευθεις την κινουμενη αμμο των αγγνωμονων ψηφοφορων του ΠΑΣΟΚ που πηγαν ΣΥΡΙΖΑ, τις 12 συνιστωσες και τα διαφυγοντα στελεχη του ΠΑΣΟΚ ;

    Παντα εγραφα -σαρκαστικα- για την διαιωνιση των συλλογικοτητων της πολιτικης ανελιξης των επι 40+ ετη, ημι-αιωνιων συνδικαλιστων της "αριστερας" που ξεκινησαν απο τα φοιτητικα τους χρονια και "εξελιχτηκαν" στην μεσηλικη ευπορη αριστερα των Β.Προαστειων.Οι ανησυχοι διανουμενοι την αποκαλουν ελιτ του χ κομματος.

    Να προσθεσω κατι σημαντικο για τα κομματα που σημαντικοι διανοητες και πολιτικα στελεχη τα ειχαν διατυπωσει -αρχικα- ηδη πριν ενα αιωνα εως και σημερα.

    ".... όπως πολύ όμορφα και παραστατικά γράφει ο Γκυ Ντεμπόρ:"Το συνδικαλιστικό και πολιτικό προσωπικό που ευημερεί, είναι πάντα έτοιμο να παρατείνει μια χιλιετία τους στεναγμούς των προλετάριων με μοναδικό σκοπό την διαιώνιση της υπεράσπισής τους". (2)

    Η σημερινή κατάσταση σε όλο το φάσμα των ελληνικών πολιτικών κομμάτων και κινήσεων, ειδικά όσων επικαλούνται την δημιουργικότητα, την αμεσοδημοκρατία, το "κόμμα των μελών", την σύγκλιση, συνεργασία, διεύρυνση, σύνθεση, μεταρρύθμιση, την πολιτική χωρίς πολιτικούς κλπ οδηγεί σε μεγάλο προβληματισμό για το αναπόφευκτο της ιδιοποίησης της βούλησης των μελών από την κομματική νομενκλατούρα. Ζήσαμε τέτοια παραδείγματα σε όλους τους σχηματισμούς, μεγάλους αλλά και μικρούς (όπως τους "οικολόγους πράσινους", την "δημιουργία ξανά!", την δράση) και κατ΄εξοχήν στην πορεία ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ ως αξιωματικής αντιπολίτευσης μέσα από τις παραμορφωτικές συμπληγάδες των "συνιστωσών" και των μαχών ποσοστώσεων των μικρο-ελίτ τους για μέρος της κρατικής επιδότησης.

    Το "κόμμα των μελών" μοιάζει ανέφικτο. Όχι τόσο λόγω μεγέθους, όπως λέει ο Robert Michels - αλλά για όλους τους υπόλοιπους λόγους...."

    http://aristeristrouthokamilos.blogspot.gr/2013/07/blog-post_8.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @
    Mlog
    Είμαι ο τελευταίος να κατακρίνω τον οποιοδήποτε για μια προσπάθεια, νέων συνθετικών προταγμάτων, στα όρια του πειραματισμού

    Επίσης όχι μονο κατανοώ ένα πολυτασικό κόμμα με τεράστιο εύρος, αλλά πιστεύω είναι το μελλον του κομματικού φαινομένου.

    Αλλά ένα πρόσωπο με τετοιο κύρος και κατάθεση οπως ο ΓΜ να βγαίνει στις τηλεοράσεις να κάνει δηλώσεις για παραγωγική ανασυγκρότηση και υγιή επιχειρηματικότητα και μετά οι "Θέσεις" να έχουν άρθρο για το ιδεολόγημα της ανασυγκρότησης είναι αυτουποτίμηση και έλλειψη οποιασδήποτε αυτπροστασίας του ίδιου.Κρίμα..

    Πραγματικά βρίσκω περιττό να μιλήσω για τα τεκμηρια που
    παραθέτω.Αρνούμαι να εισέλθω στην λογική της "πελατείας": Κυβέρνηση = ανασυγκρότηση, Ακαδημαικός Μαρξισμός= ιδεολογική κριτική της ανασυγκρότησης.

    Θα εύρισκα πιο έντιμο ο ΓΜ να διασώσει την ιστορία των θέσεων και να αφήσει στο Σκουρλετη τη λάτζα.Το καθημερινό στην τηλεοραση και την οικονομία δεν το έχει...

    Στην συγκεκριμμένη περίπτωση υπάρχει foul με κοκκινη κάρτα και penalty

    Οσο για την ουσία,εχω την πεποίθηση πως το εύρος των ιδεών εντος Συριζα θα διευρυνεται αμφίπλευρα.Δεν θα υπάρχει καμία συγκρουση. Απλώς οι απόψεις θα συνυπάρχουν ως παράλληλες εκφωνήσεις ,ως τυπικο μεταμοντέρνο φαινόμενο. Βεβαια ο μεταμοντερνισμός να γίνει εντός του ιδίου προσώπου δεν το περίμενα τόσο γρήγορα...

    Με κατι τετοια το LLS μου φαίνεται τελικά μονολιθικό σταλινικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η παραγωγική ανασυγκρότηση πάντος είναι assez vague pour être juste, δεν έχει σταθεροποιηθεί ως έννοια και το "μέλλον" της εξαρτάται από τους συσχετισμούς εντός και εκτός συριζα.
      Δε με σοκάρει ο μεταμοντερνισμός στο Μηλιό. Ποιός δηλαδή θα τον ενσάρκωνε πρώτος; :)
      για τηλεοράσεις και τέτοια βέβαια δ ε ν κάνει...
      Ως προς τον "παρατακτικό" χαρακτήρα των αποψεων άνευ συγκρούσεως στο σύριζα συμφωνώ απόλυτα. Πρέπει όμως να αντανακλαστεί και οργανωτικά, πράγμα δύσκολο

      LLS(μ-λ) μονολιθικό-λενινιστικό :)

      Διαγραφή
  8. MLOG
    Οι πηγες μου λένε πως στο συνέδριο θα μιλήσουν οι "θεσεις" και τη δευτερα στο τηλεπαραθυρο θα εμφανιστεί ο τηλε υπευθυνος της ανασυγκρότησης.
    Βρε τι τραβαει ο ανθρωπος...η μαλλον κατα βαθος το LLS τωρα δικαιώνεται.
    Στο μεταξύ ο Λαπαβιτας αποδομησε και τον Τσιπρα
    Αφου πεταξε τη ρουκετα των 25 δις, ο προσκτικος Λαπαβιτσας βρήκε μια υποπαραγραφο στο προγραμμα οτι, οσο υπάρχουν διαπραγματεύσεις οι τοκοι πληρώνονται κανονικά...Δηλαδη με 5-12 μηνες διαπραγματεύσεις ολοι είναι οκ.
    Καλά βγαζω το καπέλο στις επινοήσεις αυτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν λες γι'αυτό τού Λαπαβίτσα http://costaslapavitsas.blogspot.gr/2013/07/blog-post_7.html
      το πρόσεξα κι εγώ και έχεις δίκιο

      Ο Μηλιός όμως λέει εδώ (ηχητικό) http://stokokkino.gr/article/1101/Den-prepei-na-plirothoun-ta-epomena-4-xronia-tokoi-kai-omologa-pou-ligoun# ότι δεν θα πληρωθούν οι τόκοι και τα ομόλογα που λήγουν για τα επόμενα 4 χρόνια

      Διαγραφή
  9. Ο Λαπαβιτσας τωρα δεν είναι ερασιτεχνης ουτε συκοφαντης
    Απλως και η διαφορα κειμενου και ερμηνειας είναι ενδιαφερουσα
    Κοντος ψαλμος.
    Το συνεδριο αρχιζει και ισως ακουσουμε η δουμε και αλλες εκδοχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "η διαφορα κειμενου και ερμηνειας" είναι ηθελημένη, όπως σωστότατα έγραφες πέρσι.

      είδομεν

      Διαγραφή
  10. Η «Ε» φιλοξενεί απόψεις των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ εν όψει του ιδρυτικού συνεδρίου που αρχίζει την Τετάρτη και ολοκληρώνεται την Κυριακή. Ενός συνεδρίου που θα διαμορφώσει εν πολλοίς την ταυτότητα και τη φυσιογνωμία της Αριστεράς και την πορεία της τα επόμενα χρόνια και το οποίο διεξάγεται σε μια συγκυρία μεγάλων πολιτικών εξελίξεων, υπό το βάρος της κρίσης και των Μνημονίων. Λύση εντός Ευρωζώνης ή ρήξη με τις Βρυξέλλες, εκλογικές συμμαχίες με στόχο μια κυβέρνηση της Αριστεράς, αλλά και τα οργανωτικά, με κυρίαρχο την αυτοδιάλυση των συνιστωσών, είναι ανάμεσα στα κεντρικά θέματα που θα απασχολήσουν τις εργασίες του συνεδρίου.
    Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΤΑΘΑΚΗ, βουλευτή Χανίων

    Τρεις προϋποθέσεις για να γίνει το όραμα πραγματικότητα

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=373463


    Θα επιχειρησω να παντησω σατιρικα :

    Οπως την περιοδο 1981-1989

    1. “Πώς θα αποδώσουμε στη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα το ρόλο της ραχοκοκαλιάς της ελληνικής οικονομίας; ”
    Κλεισιμο του ματιου απο τον Προίσταμενο της ΔΟΥ, στον μικρομεσαιο οψιμο συριζαιο και καθημερινη αποστολη του ΣΔΟΕ στις μεγαλες και μεσαιες δεξιες Α.Ε.

    2.”Πώς θα συγκροτήσουμε το νέο παραγωγικό υποκείμενο της κοινωνικής οικονομίας ως μορφή ανάσχεσης της ανεργίας και ως υποκείμενο των πλέον καινοτόμων παραγωγικών πειραματισμών;”
    Θα επιδοτησουμε με το κοστος εισφορων τους μικρομεσαιους ψηφοφορους μας και θα αυξησουμε τον μισθο απο 590 σε 750. Θα σκισουμε!!!!
    Οσο για τους καινοτομους παραγωγικους πειραματισμους, εχουμε πολλους παρα πολλους πανεπιστημικους και τους μεταπτυχιακους τους ….δουλους (ΣΥΡΙΖΑ και αυτοι) για να πειραματιστουμε με “θερμοκοιτιδες γνωσης”
    Και που ξερεις, απο το inymedia, τους χωρους κοινωνικης δικτυωσης , τα left ιστολογια μπορει να ξεφυτρωσουν οι νεοι αριστεροι Bill ιGates, Paul Allen, Zuckermann,….

    3.” Πώς θα εντάξουμε την οικολογία ως οργανικό κομμάτι της διαδικασίας παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας; ”
    Οι 3 καμπαλλερος της πολιτικης οικολογιας ξυνουν τα μολυβια τους και τα πληκτρολογια τους για να ξαναγραψουν το “the greek blueprint for survival, V.1″ , Μ’ αυτο θα προευτουμε και αν δεν φτασουν οι ΟΠ και διαφοροι φυσιολατραι θα δωσουμε κινητρα σε ανεργους δεξιους να επιστρεψουν στην πατρωα γη.

    4. “Πώς θα προσεγγίσουμε τις νέες τεχνολογίες ως τμήμα της διαδικασίας συγκρότησης μιας κοινωνίας αλληλεγγύης και δημοκρατίας; ” Εχοντας στο 5 νομιμοποιησει την χειρωνακτικη εργασια των μετναστων, η ελληνικη μαμοθρεφτη νεολαια μας(αποφοιτη τριτοκλασατων Πολυτεχνειων και “Α” ΤΕΙ )απαλλαγμενη πλεον απο τον φοβο της χειρωνακτικης εργασιας θα παρακολουθησει σεμιναρια νεων τεχνολογιων απο φωτισμενους συριζαιους πανεπιστημιακους (οι παλιοι βοηθοι του Ν.1268) και -ιδου-αυθις αι κανοτομιαι, αι ευρεσιτεχνιαι, αι ευφευρεσεις. Μια silicon Valley απο Σταυρο εως Λαυριο, μια αλλη με 40 παλληκαρια εως την Λιβαδεια, η τριτη και μακρυτερη (μετα συγχωρησεως) , η SILICON Line Αθηνα -Θεσσαλονικη!!!!!

    5.Και, τέλος, με ποιους τρόπους θα επαναφέρουμε την εργασία στο κέντρο της οικονομικής μας πολιτικής, καθιστώντας την από κόστος παραγωγής σε δύναμη δημιουργίας; ” Κατ΄αρχην θα νομιμοποιησουμε ολους τους χειρωνακτες εργαζομενους μεταναστες , ωστε η νομιμη -πλεον- εργασια τους να ειναι στο επικεντρο της πολιτικης μας

    Αφωτιστος Φιλελλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή